2.12.10

Saagu mootorratas!

Kõik tükid ei tulnud värvimisest üheaegselt. Raam seisis luukerena töölaual. Esmalt võtsid nõutud kuju rattad - kui pöiad ning rummud värvitud, ühendasime need uute kodarate ja niplitega. Siinkohal tasub vanatehnikahuvilistel meelde jätta, et Hiinas toodetud Chang Jiangi CJ750 (ehk M72 ehk BMW R71 klooni) rattapöiad EI OLE venelaste puhul kasutatavad. Kodarate arv on küll sama, kuid kodaraavade läbimõõt on väiksem ning kodarad väljuvad venelasest erineva nurga all ehk siis erineva "mustrina". Sinna ämbrisse läks ka meie plaan poest hangitud sirgeid ja läikivaid pöidasid kasutada. Olgem ausad, originaaldetailide väljanägemine on isegi uuest peast pisut ropp. Lõpptulemuse loeme rahuldavaks. Originaalilähedaseks.

Mingil hetkel tekkis võimalus raamiga esihark ühendada ja tagakiige kinnitada. Mootor sai koos käigukastiga raami vahele. Tuju tõusis. Kuna me aga siin töökojas profifotograafid ei ole ja blogipidamistki alles katsetame, siis sellest etapist pildid puuduvad.

Kõik tükid istusid omavahel kenasti kokku, sest üritasime kõike maksimaalselt taaskasutada. Tähtsamatest uutest varuosadest võib nimetada elektrijuhtmestikku (Poola toodang, ei ole tekstiilkattega), mõningaid kummidetaile sh. sadulat ning tagumisi amortisaatoreid. Vastupidiselt müüjate lubadustele need 1:1 sellele mudelile jällegi EI SOBI, ülemised kummipuksid tuleb vahetada originaalide vastu. Üldiselt kroomitud kopsikutega amordid üldpilti ei riku ja omanikule meeldivad nad ka.

Ning avanes võimalus väikeseks fotosessiooniks:


Juhtraud on ajutine, uus ootas veel kroomivannis. Elektrisüsteem toimib üldjoontes. Näha on standardtootena ostetud kinnitusvahendid, kuna originaalsed olid juba eelneva ekspluatatsiooni käigus oma teed läinud. Esitule võru ja riserid on uued ja ostetud kroomituna, vana läikiva kihi uuendamine oleks tunduvalt kallimaks läinud. Rattad uute rehvidega komplekteeritult alla ja rõõmu kui palju.

No comments:

Post a Comment